4 kjøpmenns historier

  • Kunde: Rema 1000
  • Kampanjeperiode: Oktober/November 2018
  • Målgruppe: Alle / Barnefamilier
  • Format: Native-artikler digitalt, video, print, DM
  • Avis: Gudbrandsdølen Dagningen

Rema 1000 ønsker å bli de foretrukne butikkene i Lillehammer, der undersøkelse i forkant av kampanjen viser at mange har Kiwi som sin prefererte butikk å handle hos. Under kampanjen viser vi fram folka bak butikkjeden. 4 kjøpmennhistorier blir fortalt gjennom artikkel digitalt i tre dager og papirannonse lørdagen etter den har gått digitalt. Alle samles til en avsluttende DM, som også skal ha flere feelgoodartikler rundt Rema 1000, samt noen oppskrifter og gode tips mot jul.

Se kampanjen her:

Første kjøpmannsportrett

Andre kjøpmannsportrett

Tredje kjøpmannsportrett

Fjerde kjøpmannsportrett