– Beroligende å se at hjertet slår

  • Kunde: Volvat Hamar
  • Kampanjeperiode: November 2018 + 2019
  • Målgruppe: Alle som tenker på å bli gravide, som er gravide, har barn eller barnebarn som er gravide.
  • Format: Native-artikkel + Facebook
  • Avis: Østlendingen, Hamar Dagblad, Hamar Arbeiderblad, Ringsaker Blad (2018) + Oppland Arbeiderblad og Gudbrandsdølen Dagningen i 2019.

Kunden ønsket å teste ut innholdsmarkedsføring, og opplyse flere om hvilke muligheter man har som gravid og oppfølging hos Volvat. Det åpnes også en ny Volvat-klinikk, med samme driver, på Lillehammer på nyåret. Derfor vil kunden markedsføre i Oppland på nyåret, og på Hedmarken før jul.

Se kampanjen her:

Østlendingen: “- Beroligende å se at hjertet slår”

Hamar Dagblad: “- Beroligende å se at hjertet slår”

Ringsaker blad: “- Beroligende å se at hjertet slår”