Bryggebeboere er ikke som alle andre

  • Kunde: Engelsviken Sjøhus
  • Kampanjeperiode: Juni, juli, august 2019
  • Målgruppe: Folk med tilknytning til Engelsviken, både barnefamilier og voksne som er på utkikk etter ny bolig
  • Format: Native digitalt og print, video native, Facebook
  • Avis: Fredriksstad Blad

I starten av juni fikk vi en mail fra DnB Eiendom om vi kunne levere en annonse med video på Engelsviken Sjøhus raskt. Vi kastet oss rundt og produserte. De ønsket å vise hvordan livet i Engelsviken kan være, derfor tok vi med oss utbygger på båttur og fikk hans historier fra Engelsviken. Han er vokst opp på bryggekanten og har drevet fabrikken Engelsviken Canning i alle år – som hadde produksjonslokaler på tomta der Sjøhusene nå bygges. Kunden ønsket å kjøre kampanjen før ferien fordi de hadde visninger hver helg gjennom sommeren. I august fikk vi en ny henvendelse. Da ønsket kunden å kjøre en ny runde med noen endringer i artikkelen for å vise fremgangen på prosjektet.

Se kampanjen her:

«Bryggebeboere er ikke som alle andre»

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning