Butikksjefen som sørger for en av Norges vakreste hagebutikker

  • Kunde: Lier Planteland
  • Kampanjeperiode: Juni 2019
  • Målgruppe: Lokale innbyggere med hageinteresse
  • Format: Native digitalt og video
  • Avis: Drammens Tidende

Lier Planteland er en hageperle like utenfor Drammen. Kampanjen skulle bidra til å skape oppmerksomhet rundt hagesenteret, produktene og kompetansen Lier Planteland kan tilby sine kunder. Gjennom artikkelen ønsket vi å presentere butikksjefen og la leserne bli kjent med henne, slik at de kunne få et innblikk i hennes kompetanse og hva Lier Planteland kan by på av hageprodukter. Ved å personifisere og knytte Planteland opp mot menneskene bak hagesenteret, bidrar artikkelen til å bygge tettere relasjoner mellom butikksjefen og lokalbefolkningen.

 

Se kampanjen her:
«Islandsk fyrverkeri med lidenskap for norske hager»

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Innlandet
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Rogaland
Trøndelag
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning