Coop rydder Norge

  • Kunde: Coop
  • Kampanjeperiode: Mai 2019
  • Målgruppe: Alle som har lyst til å gjøre en innsats for miljøet
  • Format: Sosiale medier, pressemeldinger, digitale annonser i Amedias lokalaviser

Fra 27. april til 4. mai 2019 delte 250 Coop-butikker over hele Norge ut gratis ryddeutstyr i aksjonen «Coop Rydder Norge». Utenfor butikkene kunne alle deltakerne levere inn avfallet i egne konteinere.

For å skape oppmerksomhet og engasjement rundt kampanjen, produserte Spray 9 lokaltilpassede videofilmer med Coop-ansatte fra hele landet i hovedrollen. I tillegg fotograferte vi ansatte i 27 butikker.

Silje Verlo Alisøy, kommunikasjonsrådgiver: «Vi syns at samarbeidet med Amedia og Spray har fungert svært godt! Coop rydder Norge er en kampanje som kun varer en uke, der vi er avhengige av kjappe leveringer på korte frister. Her har Amedia og Spray innfridd, og de har klart å skape den følelsen og stemningen vi var ute etter i filmene som ble laget. Spray er enkle å jobbe sammen med, og er tilgjengelig og raske på å gi tilbakemeldinger».

Se kampanjen her:

«Coop rydder Norge 2019»

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning