Coop rydder Norge

  • Kunde: Coop
  • Kampanjeperiode: Mai 2018
  • Målgruppe: Miljøbevisste kunder, Coop-medlemmer og Coop-ansatte
  • Format: Stillbilder, video, display, Facebook, Snapchat, Instagram

«Coop rydder Norge» var en nasjonal kampanje mot plastforsøpling i marine områder. 130 Coop-butikker over hele landet delte ut ryddeutstyr som hansker og sekker, og det ble satt opp returpunkter for plastsøppel. Målet var å engasjere kunder og medlemmer til å delta i ryddeaksjoner, engasjere ansatte og skape oppmerksomhet om plastforsøpling.

På grunn av sitt unike lokale nettverk av innholdsprodusenter, ble Spray valgt som samarbeidspartner for å bistå Coop med å fortelle de gode og engasjerende historiene rundt kampanjen. Spray fotograferte engasjerte butikkansatte over hele landet, og produserte aktuelle videofilmer underveis i kampanjen.

Se kampanjen her:

Extra (Valestrand)

Facebook: Tromsø

Facebook: Sele, Hellestøstrendene

 

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Innlandet
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning