Espen sparte 150 000,- på takfornying

  • Kunde: Takfornying AS
  • Målgruppe: Eiere av enebolig med behov for takbytte
  • Format: Native
  • Avis: Tønsbergs Blad, Sandefjords Blad, Østlandsposten, Telemarksavisa, Laagendalsposten, Drammens Tidende, Fredrikstad Blad, Hamar Arbeiderblad, Romerikes Blad, Budstikka

Kampanjen fokuserte på hva man kan spare på å fornye taket i stedet for å bytte det ut. Leverandør fikk også vist frem hvordan produktet fungerer, og seriøsiteten de innehar som markedsledende i Norge.

Kampanjen har vært direkte salgsutløsende med en kontaktboks som har generert mange leads i alle avisene artikkelen har vært i.

Se kampanjen her

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Helse, skjønnhet, velvære
Stilling ledig
Mat og dagligvare
Reise og opplevelser
Retail
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning