Extra åpner i Drøbak

  • Kunde: Coop Extra Drøbak
  • Kampanjeperiode: November 2018
  • Målgruppe: Alle i Drøbak
  • Format: Native digitalt, print
  • Avis: Akershus Amtstidende

Extra skulle åpne ny butikk i Drøbak på Portalen. Vi tok en tur til butikken noen dager før åpning og dokumenterte det kontrollerte kaoset som står på mens alle leverandører og håndverkere og ansatte jobber på spreng for å få butikken klar for kundene. Her fikk vi snakket med butikksjefen og snakket om målet for det kommende butikkåret, hvilke forventninger han har, og ikke minst hvilken bakgrunn han har.

I artikkel 2 blir vi bedre kjent med de nye ansatte som innbyggerne skal møte hver dag på den nye nærbutikken sin, og presenterer dem i hvert sitt korte avsnitt skrevet som direkte sitat sammen med et fint bilde av hver. Vi valgte ut dem som skulle jobbe fast på heltid. På denne måten kunne de ansatte by litt på seg selv og ta første skritt for å bli kjent med sine nye, forhåpentligvis faste, kunder.

Se kampanjen her:

“Begynte som flaskegutt på 80-tallet – nå skal han drive Extra i Drøbak”

“Disse fikk de ettertraktede jobbene i Drøbak”