Gjeldfri med Dreams

  • Kunde: Dreams
  • Kampanjeperiode: Mars og april 2019
  • Målgruppe: Personer mellom 23 og 70 år, med en årlig bruttoinntekt på minst 250,000 kr, som også har kredittkortgjeld og/eller forbrukslån.
  • Format: Native digitalt
  • Avis: Nettavisen

Dreams har lansert spareappen Dreams Gjeldfri i samarbeid med Storebrand Bank – et verktøy som lener seg på forskning for å hjelpe brukere å kvitte seg med forbrukslån og kredittkortgjeld. Appen har blitt lastet ned av 275.000 nordmenn, og brukerne som sparer med Dreams klarer i snitt å sette av 1250,- ekstra i måneden. Når du har blitt gjeldfri hjelper Dreams deg med å spare til drømmene dine – slik at du ikke havner i gjeld igjen. Dette budskapet ønsket Dreams å nå ut til målgruppen med gjennom bruk av Nettavisen som kanal.

Les artikkelen her:

Dreams: Appen som bruker hjerneforskning for å gjøre deg gjeldfri

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Innlandet
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Rogaland
Trøndelag
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning