Gutta i Røyken

  • Kunde: Røyken kommune
  • Kampanjeperiode: Desember 2017
  • Målgruppe: Næringslivsledere og private på boligjakt
  • Format: Native digitalt og print
  • Avis: Røyken og Hurums Avis, Drammens Tidende, Budstikka og Dagens Næringsliv

I forbindelse med forestående kommunesammenslåing, ønsker Røyken kommune å markere seg som en attraktiv kommune både for næring og private. Formålet er å nå næringslivsledere med budskapet om mulighetene kommunen gir. Derfor falt valget på å fortelle historien om Megaprint som etablerte seg i Røyken i 2011.

Sekundært ønsket kommunen å vise frem spennende arbeidsplasser i kommunen, for at lokale beboere får se hvilke muligheter som ligger i lokalt arbeidsliv.

Se kampanjen her

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Innlandet
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning