#HUSNES

  • Kunde: Husnes Storsenter
  • Kampanjeperiode: 25. oktober - 1. november
  • Målgruppe: Alle innbyggere på Husnes og i Kvinnherad - spesielt de unge kundene hos Husnes Storsenter.
  • Format: 10 små video-episoder distribuert fra Kvinnheringen som og landingsiden H-extra.no, samt facebook.
  • Avis: Kvinnheringen

#HUSNES er en content-serie som løfter seg over det salgsutløsende og fokuserer på merkevaren Husnes Storsenter. Serien tar utgangspunkt i at unge mennesker bruker mye tid på senteret og at svært mye skjer, hvor kjøpesenteret er navet – en felles scene for små og store hendelser.

 

Alle ungdommene i serien er fra Husnes-området og ble skrevet inn i manus ut fra sitt ståsted og inn i fiksjonen.  

 

#HUSNES skal spille på følelser, humor, vennskap og ungdomstid. Serien prøver å ta unge folk på alvor, på deres egne premisser.

 

Se kampanjen her