#HUSNES

  • Kunde: Husnes Storsenter
  • Kampanjeperiode: 25. oktober - 1. november
  • Målgruppe: Alle innbyggere på Husnes og i Kvinnherad - spesielt de unge kundene hos Husnes Storsenter.
  • Format: 10 små video-episoder distribuert fra Kvinnheringen som og landingsiden H-extra.no, samt facebook.
  • Avis: Kvinnheringen

#HUSNES er en content-serie som løfter seg over det salgsutløsende og fokuserer på merkevaren Husnes Storsenter. Serien tar utgangspunkt i at unge mennesker bruker mye tid på senteret og at svært mye skjer, hvor kjøpesenteret er navet – en felles scene for små og store hendelser.

 

Alle ungdommene i serien er fra Husnes-området og ble skrevet inn i manus ut fra sitt ståsted og inn i fiksjonen.  

 

#HUSNES skal spille på følelser, humor, vennskap og ungdomstid. Serien prøver å ta unge folk på alvor, på deres egne premisser.

 

Se kampanjen her

 

 

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Helse, skjønnhet, velvære
Stilling ledig
Mat og dagligvare
Reise og opplevelser
Retail
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning