Kampen mot det grå

  • Kunde: Citroën
  • Kampanjeperiode: September 2017
  • Format: Native-artikler, banner, Facebook, print
  • Avis: Fredriksstad Blad, Moss Avis, Sarpsborg Arbeiderblad

Om kampanjen:

Hvordan øke lokal oppmerksomhet for en internasjonal merkevare? Med maling og optimisme kommer man langt på vei.

Tre byjubileer og mye optimisme lokalt i Fredrikstad, Moss og Sarpsborg dannet bakteppe for Citroënkampanjen. De lokale forhandlerne i hver sin by ledet vei for Citroën med sitt engasjement og kjærligheten til hver sin by. For å formidle Citroëns verdier (fargerik, leken, kreativ, bl.a.) etterlyste forhandlerne i hver sin annonseartikkel en grå, kjip vegg de kunne male, som et bidrag til et levende sentrum og den lokale optimismen. Resultatet ble vist frem i tradisjonelle banner- og printannonser, hvor en C3 ble fotografert foran veggen.

Se kampanjen her:
“Feirer Fredrikstad med å male vegg”

“Bruker farger som kjærlighetserklæring til Sarpsborg”

“Citroën-forhandler teller ned til byjubileet med malingsspann”

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning