Kjøpmanns-portrettene

  • Kunde: REMA 1000 Østre Østland
  • Kampanjeperiode: Desember 2020
  • Målgruppe: Lokalbefolkningen
  • Format: Native print og digital
  • Avis: Indre Akershus Blad, Halden Arbeiderblad, Sarpsborg Arbeiderblad, Moss Avis, Akershus Amstidende, Smaalenenes Avis, Vestby Avis og Fredriksstad Blad, samt Oppegård Avis (ekstern).

REMA 1000 regionen Østre Østland ønsket å teste innholdsmarkedsføring i Amedias lokalaviser. Kampanjen bestod av 10 artikler totalt, hvorav 9 stk ble distribuert på print og 5 stk ble distribuert digitalt. Artiklene oppnådde gode resultater og god respons blant lokalbefolkningen.

Se kampanjen her:

  1. Indre Akershus Blad: «Brenner for kundetilfredshet»

  2. Halden Arbeiderblad: «Haldens REMA 1000-kjøpmenn slår fast: – Vi lever godt til tross for svenskehandelen»

  3. Oppegård Avis (ekstern): «Blir kjent med lokalmiljøet for å bli best på service»

  4. Sarpsborg Arbeiderblad: «Charlotte er Sarpsborgs prisvinnende kjøpmann: – Alle spiller på lag her»

  5. Moss Avis: «Kjøpmann med hjerte for lokalsamfunnet»

  6. Akershus Amstidende: «Startet i REMA 1000 som 14-åring – nå er Christer (28) kjøpmann»

  7. Smaalenenes Avis : «Da Johan begynte turte han ikke si hei til kundene – nå blomstrer han på jobb»

  8. Vestby Avis: «Driver REMA 1000-butikk 100 mil hjemmefra»

  9. Fredriksstad Blad: «Da Christian begynte i jobben, var han plaget med sosial angst. Nå er han “sjefen” i kassa»

  10. Indre Akershus Blad: Gir tilbake til bygda
Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Innlandet
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Rogaland
Trøndelag
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning