Laastad dyrker tidløse Volvo
- Kunde: Laastad & Co
- Kampanjeperiode: November/desember 2018
- Målgruppe: Nettavisens lesere, i hovedsak urbane og designbevisste kjøpesterke lesere sentrert i og rundt Oslo.
- Format: Native-artikkel med skreddersydd design
- Avis: Nettavisen
Laastad & Co AS har rendyrket sitt brand og knyttet det sterkt mot nostalgi, 60-tallet og båndene mellom minner og bil/bilkjøring, hvor relasjonen mellom kjøperen og Volvo ikke handler om teknologi, men heller om følelser og relasjoner. Selskapet har allerede gjennom eget magasin funnet sin stemme og er nå klar for å markedsføre seg mot et bredere og nasjonalt publikum.
Laastad & Co AS sin profil og produkt henger veldig tett sammen med eier og daglig leder Haakon Laastad som står bak hele kongstanken om Laastad & Co AS som noe mer enn en bilbutikk. Denne omfattende CM-reportasjen er både et portrett og introduksjon til Norges råeste bilbutikk – manifestert gjennom hans strategi og person.
Se kampanjen her: