Laastad dyrker tidløse Volvo

  • Kunde: Laastad & Co
  • Kampanjeperiode: November/desember 2018
  • Målgruppe: Nettavisens lesere, i hovedsak urbane og designbevisste kjøpesterke lesere sentrert i og rundt Oslo.
  • Format: Native-artikkel med skreddersydd design
  • Avis: Nettavisen

Laastad & Co AS har rendyrket sitt brand og knyttet det sterkt mot nostalgi, 60-tallet og båndene mellom minner og bil/bilkjøring, hvor relasjonen mellom kjøperen og Volvo ikke handler om teknologi, men heller om følelser og relasjoner. Selskapet har allerede gjennom eget magasin funnet sin stemme og er nå klar for å markedsføre seg mot et bredere og nasjonalt publikum.

Laastad & Co AS sin profil og produkt henger veldig tett sammen med eier og daglig leder Haakon Laastad som står bak hele kongstanken om Laastad & Co AS som noe mer enn en bilbutikk. Denne omfattende CM-reportasjen er både et portrett og introduksjon til Norges råeste bilbutikk – manifestert gjennom hans strategi og person.

Se kampanjen her:

“Laastad dyrker tidløse Volvo”

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning