Landås Pluss: Et unikt bokonsept inntar Asker

  • Kunde: Selvaag Bolig
  • Kampanjeperiode: Januar 2020
  • Målgruppe: Potensielle boligkjøpere i Asker og Bærum
  • Format: Native digitalt
  • Avis: Budstikka og Nettavisen (geosegmentert mot Asker og Bærum)

Selvaag Bolig bygger 187 Pluss-boliger på Landås, 10 minutter fra Asker sentrum. Gjennom Plusskonseptet får beboerne tilgang til alt de måtte trenge av servicetjenester i hverdagen, som resepsjon og vertskap, eksklusiv tilgang til selskapslokaler og treningsrom, skjorterens, smørebod og sykkelverksted.

Kampanjen skulle bidra til å skape interesse rundt boligprosjektet på Landås med hovedfokus på Pluss-boligene. Med tydelige call to action-knapper til interesseskjemaet var det også et mål at artikkelen skulle bidra til nye leads for Selvaag.

Artikkelen ble distribuert digitalt i Budstikka og på Nettavisen med geosegmentering mot Asker og Bærum. I Budstikka ble det testet et nytt annonseformat for native, og resultatene var svært gode!
Se kampanjen her:

«Selvaag Bolig bygger et helt unikt bokonsept på Landås»

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Innlandet
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Rogaland
Trøndelag
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning