Livet på Torp

  • Kunde: Sandefjord Lufthavn Torp
  • Kampanjeperiode: November og Desember 2017
  • Målgruppe: Reiselystne i Buskerud, Telemark og Vestfold
  • Format: Native-artikler + Torps sosiale mediekanaler
  • Avis: Drammens Tidende, Tønsbergs Blad, Sandefjords Blad, Telemarksavisa og Østlandsposten

Om kampanjen:

Sandefjord Lufthavn Torp er den raske, enkle og lokale flyplassen. For å forsterke dette inntrykket, falt valget på å personifisere disse verdiene gjennom å bli bedre kjent med noen av de som har flyplassen som sin arbeidsplass.

Minidokusåpeserien består til nå av åtte episoder, hvor vi får innblikk i hvordan det er å jobbe med alt fra stuing av bagasje til narkotikasøk med hund.

Se hele kampanjen her

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Helse, skjønnhet, velvære
Stilling ledig
Mat og dagligvare
Reise og opplevelser
Retail
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning