Maxbo Kongsvinger

  • Kunde: Maxbo
  • Kampanjeperiode: September 2018
  • Målgruppe: Alle / Barnefamilier
  • Format: Native
  • Avis: Glåmdalen

I forbindelse med at Maxbo brant for flere år siden har de drevet butikk under svært ugunstige omstendigheter. I forbindelse med nyåpningen til den nye butikken ønsket de å forteller hele historien om hvordan de har kommet der de er i dag. Brannen var en stor snakkis i Kongsvinger, og Maxbo ønsker nå å gå videre samtidig som de ville vise fram de nye lokalene sine og få blest rundt åpningen.
Det ble ellers også kjørt flere annonser som ikke er content i avisen.

Se kampanjen her:

“-En av de verste dagene i mitt liv”

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning