Me, myself & I

  • Kunde: H&M
  • Kampanjeperiode: September 2018
  • Målgruppe: Kvinner
  • Format: Digitalt magasin
  • Avis: Nettavisen, Bergensavisen, Drammens Tidene, Fredriksstad Blad, Nordlys, Tønsbergs Blad

Kampanjen ble laget i forbindelse med lanseringen av H&Ms høstkolleksjon for damer, og bestod av tre artikler, cover og behind the scenes som ble publisert i høstutgaven av Portia-magasinet. Konseptet “me, myself & I” handler om at vi gjennom magasinet ønsket å avdekke ulike fasetter hos et utvalg meningsbærere – dette gjennom bruk av kanaler som innholdsproduksjon, bildebruk og video. Formålet med konseptet var å etterlate leseren med en opplevelse av stil, identitet og uttrykk – som er viktige parametere i det å definere seg selv. Influencerne som ble benyttet i denne kampanjen var Maria Mena, Karoline Bjørnelykke og Amalie Snøløs

Se kampanjen her

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning