Portia: The Spring Issue 2018

  • Kunde: H&M
  • Kampanjeperiode: The Spring Issue 2018
  • Målgruppe: Kvinner
  • Format: Digitalt magasin

 

Om kampanjen:
Kampanjen ble laget i forbindelse med lanseringen av H&Ms vårkolleksjon, og bestod av en artikkelserie som ble publisert i Portia-magasinet. Temaet for magasinet var vitalitet – livsglede og livskraft, noe som også gjenspeilet plaggene og uttrykket i kolleksjonen.

Artikkelseriens tematikk tok for seg styling som et fagfelt, og fokuset skulle være på detaljer og det håndverket som ligger bak det å være stylist. Her ble de to stylistene Hege Badendyck og Sunniva Hartgen intervjuet, samt at de skulle style hver sin modell med tre antrekk fra kolleksjonen for en fotoshoot.

Kampanjen ble distribuert via Portias og Nettavisens flater, samt i sosiale medier.

Se hele kampanjen her

 

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning