Seks kjøpmenn forteller sin historie

  • Kunde: REMA 1000
  • Kampanjeperiode: Juni og august 2019
  • Målgruppe: Alle / Barnefamilier
  • Format: Native digitalt og video
  • Avis: Lierposten, Drammens Tidende, Eikerbladet, Budstikka, Romerikes Blad

Spray gjennomførte en kreativ workshop med REMA 1000-kjøpmennene fra region Midtre Østland. Målet for workshoppen var å finne frem til de gode historiene fra hver butikk som REMA 1000 kunne bruke i en innholdsmarkedsføringskampanje.

Som et resultat av workshoppen produserte vi seks artikler der vi intervjuet seks kjøpmenn basert på vinklingene vi fant frem til under workshoppen. Tre av artiklene ble distribuert i juni 2019, mens de siste tre skal distribueres i august. Artiklene består av video, tekst og foto.

Se kampanjen her:

«Lierbyens Rema 1000-kjøpmann har en helt spesiell historie»

«Misak (26) ville jobbe gratis for Rema 1000 på Drengsrud. Nå vil han bli kjøpmann» 

«Slik skaper han et helt unikt arbeidsmiljø»  

«Dette er en livsstil»

«Tvillingmammaen som ble kjøpmann i Drammen»

«REMA 1000 Hokksund: – Mette er helt unik for butikken vår»

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning