Silkeføret: Der skogen møter bebyggelsen på Lørenskog Stasjonsby

  • Kunde: Selvaag Bolig
  • Kampanjeperiode: Oktober, november og desember 2019
  • Målgruppe: Potensielle boligkjøpere på Romerike og i Oslo
  • Format: Native digitalt
  • Avis: Romerikes Blad og Nettavisen (geosegmentert mot Oslo)

Selvaag Bolig bygger ut Lørenskog Stasjonsby, og selv om flere av boligprosjektene er ferdigstilt og beboere har flyttet inn, gjenstår det fortsatt noen byggetrinn. Blant disse er boligprosjektet Silkeføret – et prosjekt helt i skogkanten med en unik nærhet til naturen.

Kampanjen skulle bidra til å skape interesse rundt Silkeføret hos relevante målgrupper. Da boligene passer i flere livsfaser valgte vi å produsere to artikler der den ene artikkelen skulle treffe et eldre publikum – de med voksne barn som har flyttet ut av hjemmet. Den andre artikkelen skulle nå et yngre publikum, henholdsvis unge voksne og par i etableringsfasen. Begge artiklene inneholdt intervjuer med referansekunder i samme alderssegment som målgruppene vi ønsket å nå.

Artiklene ble distribuert i Romerikes Blad med gode resultater. Dette gjorde at vi utvidet distribusjonen av den ene artikkelen, som da tillegg ble distribuert på Nettavisen styrt med geosegmentering mot Oslo.

Se kampanjen her:

Artikkel 1: Flyttet fra Oslo vest til Lørenskog: – Vi stortrives

Artikkel 2: Kjøpte sin andre bolig i samme boligfelt: – Nå har vi kommet for å bli

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Innlandet
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Rogaland
Trøndelag
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning