Sparebankstiftelsen DNB

  • Kunde: Sparebankstiftelsen DNB
  • Kampanjeperiode: Desember 2019 til januar 2020
  • Format: Native: digital og print
  • Avis: Romerikes Blad, Fredrikstad Blad, Sarpsborg Arbeiderblad, Telemarksavia, Telen, og Østalandsposten

Sparebankstiftelsen DNB har siden starten i 2002 tildelt 5 milliarder kroner til almennyttige formål. Stiftelsen ønsker å bidra til et samfunn med aktive og ansvarsbevisste mennesker, og støtter særlig prosjekter som skaper engasjement, deltakelse og tilhørighet for barn og unge.

Kampanjen skulle øke kunnskap og kjennskap til hva Sparebankstiftelsen DNB er, hvilke formål de har og hva de støtter. Ved hjelp av lokale vinklinger og bredde, skulle vi inspirere til og øke antall kvalitative søknader om støtte fra stiftelsen.

Les artiklene her:

– Det er mange timer med arbeid, men vi er som en liten familie

Østsiden fritidsklubb: – Verdifullt for oss å tilby ungdommene sunne, kreative aktiviteter

Kommunen skulle skrote brakkene – nå er det en fantastisk møteplass for unge

Barnas bondegård: – Her lærer barna om ansvar, empati og kjærlighet for dyrene

– Dette er et sted hvor ungdom kan utfolde seg kreativt og øke skaperevnen

Gir barna friluftsglede for livet

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Innlandet
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Rogaland
Trøndelag
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning