Tufte kler deg opp i sommer

  • Kunde: Tufte Wear AS
  • Kampanjeperiode: Juni 2020
  • Målgruppe: Generell målgruppe for tracking av performance
  • Format: Native digitalt
  • Avis: Nettavisen

Tufte Wear ønsket å bygge synlighet rundt merkevaren Tufte som leverandør av friluftsklær til hele familien, samt fortsette trykket på opprinnelig Tufte boxer serie som var starten på eventyret. Med en fantastisk høy in-screen på 89% fikk kampanjen god synlighet, leserne viste stor interesse for innholdet, og med høy friluftsaktivitet i hele Norge var trafikken ut fra innholdet til tuftewear.no mange ganger høyere en snittet på kommersielle artikler.

Les artiklene her:

– Dette er turtøyet som holder deg varm og ser kult ut

Derfor elsker nordmenn denne boxershortsen

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder
Innlandet
Nordland, Troms og Finnmark
Oslo og Viken
Rogaland
Trøndelag
Vestfold og Telemark
Vestland, Møre og Romsdal

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning