TV på hytta

  • Kunde: Canal Digital Satellitt
  • Kampanjeperiode: Juni/juli 2018
  • Målgruppe: Hytteeiere
  • Format: 3 x native-artikler
  • Avis: Fredriksstad Blad, Moss Avis og Sarpsborg Arbeiderblad

Om kampanjen:

TV på hytta – Se TV, film og serier hvor du vil, når du vil

TV som en integrert, viktig og selvfølgelig del av hyttelivet var motivasjonen for denne kampanjen. Canal Digitals TV på hytta-løsning sørger for at du kan se tv, film og ser der du er. Hovedmålet var å kommunisere tilgjengeligheten, men også de økonomiske fordelene. Ettersom kampanjeperioden sammenfalt med VM var det naturlig å utnytte dette.

Den utvalgte familien passer perfekt i området som er utvalgt, de bor og har hytte i Sarpsborg, Pål-André har tidligere spilt fotball for Moss og Fredrikstad. I tillegg er de en sjarmerende og livlig gjeng – som også viste seg å være trofaste Canal Digital-kunder både på hytta og hjemme. Vi følger denne familien gjennom ulike, gjenkjennelige scenario på sommerhytta: Introartikkel hvor man snakker om hyttelivet og tv-underholdning som en naturlig del av det livet, barnas tv-meny hvor barna forteller om gleden av å kunne bygge innendørshytta og se en film en regntung sommerdag og til sist – familiens VM-fest, hvor venner, naboer, familie og nabobikkja samles til grilling, hygge og fotballkamp.

Se kampanjen her:

“Pål André Czwartek og familien lever det gode liv på hytta”

“Her er barnas TV-meny”

“VM-fest hos Czwartek”