TV på hytta

  • Kunde: Canal Digital Satellitt
  • Kampanjeperiode: Juni/juli 2018
  • Målgruppe: Hytteeiere
  • Format: 3 x native-artikler
  • Avis: Fredriksstad Blad, Moss Avis og Sarpsborg Arbeiderblad

Om kampanjen:

TV på hytta – Se TV, film og serier hvor du vil, når du vil

TV som en integrert, viktig og selvfølgelig del av hyttelivet var motivasjonen for denne kampanjen. Canal Digitals TV på hytta-løsning sørger for at du kan se tv, film og ser der du er. Hovedmålet var å kommunisere tilgjengeligheten, men også de økonomiske fordelene. Ettersom kampanjeperioden sammenfalt med VM var det naturlig å utnytte dette.

Den utvalgte familien passer perfekt i området som er utvalgt, de bor og har hytte i Sarpsborg, Pål-André har tidligere spilt fotball for Moss og Fredrikstad. I tillegg er de en sjarmerende og livlig gjeng – som også viste seg å være trofaste Canal Digital-kunder både på hytta og hjemme. Vi følger denne familien gjennom ulike, gjenkjennelige scenario på sommerhytta: Introartikkel hvor man snakker om hyttelivet og tv-underholdning som en naturlig del av det livet, barnas tv-meny hvor barna forteller om gleden av å kunne bygge innendørshytta og se en film en regntung sommerdag og til sist – familiens VM-fest, hvor venner, naboer, familie og nabobikkja samles til grilling, hygge og fotballkamp.

Se kampanjen her:

“Pål André Czwartek og familien lever det gode liv på hytta”

“Her er barnas TV-meny”

“VM-fest hos Czwartek”

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning