Visningshelg, september 2019
- Kunde: Block Watne
- Kampanjeperiode: September 2019
- Målgruppe: Lokalbefolkningen og potensielle boligkjøpere i områdene kampanjen ble distribuert.
- Format: Native digital og print
- Avis: Bergensavisen, Drammens Tidende, Eikerbladet, Lierposten, Røyken og Hurums Avis, Sandnesposten, Hamar Arbeiderblad, Haugesund Avis, Ringerikes Blad, Laagendalsposten, Romsdals Budstikke, Romerikes Blad, Tønsberg Blad, Sandefjords Blad, Østlandsposten
I forlengelse av tidligere kampanjer for Block Watne, har vi fortsatt med lokalproduserte artikler. Denne gang i forbindelse med visningshelg 21-22 september.
Kampanjen bestod av åtte nye artikler og gjenbruk av to artikler som Spray har produsert for Block Watne tidligere. Artiklene ble til sammen distribuert i 15 lokalaviser digitalt, samt uttak på print i syv av avisene. Artikkelen produsert i Molde (Røbekklia) gikk utenfor visningshelg og ble distribuert digitalt 2.-6. oktober og 5. oktober på print.
Se alle artiklene her:
- Flyttet fra hus på Os til leilighet på Nesttun: – Det er ingenting jeg savner
- Panoramautsikt på Hvitveisbakken
- På moderne Øygarden er det tilrettelagt for elbiler
- Bygger eksklusivt på Hamars fineste tomt
- Runar skal selge fem splitter nye Block Watne-eneboliger på Moksheim
- – Jeg hadde aldri trodd jeg skulle flytte ut av byen
- Byr på drømmehjem og personlig stylist på Lafteråsen
- Med drømmeutsikt og marka som nabo
- Bygger midt i smørøyet på Eltonåsen
- Solkollen: – Et nytt boligområde i naturskjønne omgivelser