Wang Åpen dag: Studie-spesialiserende

  • Kunde: Wang Toppidrett
  • Kampanjeperiode: Januar 2019
  • Målgruppe: Foreldre med ungdom, og ungdom i videregående skole alder innenfor Geografisk område Oslo/Akershus/Buskerud
  • Format: Innholdsmarkedsføting native digitalt, display (mobil)
  • Avis: Nettavisen, Smaalenenes Avis, Akershus Amstidende, Enebakk Avis, Indre Akershus Blad, Romerikes Blad, Vestby Avis, Østlandets Blad, Ås Avis, Bygdeposten, Drammens Tidende, Lierposten, Laagendalsposten, Ringerikes Blad, Røyken og Hurum Avis, Budstikka, Sande Avis og Svelviksposten

I forbindelse med Åpen dag ønsket Wang Oslo å være synlige for foreldre med barn i videregående skole alder, med fokus på studiespesialisering. Geografisk begrenset kampanje til områder Oslo, Akershus og Buskerud. Vi valgte å gå for et heldigitalt løp med tradisjonelle bannere på mobil, og innholdsmarkedsføring på kryss av digitale enheter.

Vi ville vise fram hvorfor velge Wang og hva skiller Wang fra andre skoler. Uttalelser fra elever og elevrådsleder skapte nærhet og viste hvordan skolen oppfattes av de som studerer der. Formålet var å øke synlighet og kunnskap om Wang studiespesialiserende, og invitere til Åpen dag 30.Januar på Osloskolen, med presentasjoner fra blant annet rektor og toppidrettsjef.

Se kampanjen her:
“Dette er hemmeligheten til WANGs suksess”

Filtrer caser
Lokalt
Nasjonalt

Velg Region

Agder/Telemark
Follo/Østfold
Haugalandet
Nordland/Troms/Finnmark
Oslo/Akershus
Romerike/Innlandet
Vestfold/Buskerud
Vestlandet

Velg Bransje

Bank, finans, forsikring
Bil og motor
Bolig og eiendom
Elektronikk og teknologi
Etater og organisasjoner
Hage og uterom
Helse, skjønnhet, velvære
Mat og dagligvare
Næringsliv
Politiske partier
Reise og opplevelser
Retail
Stilling ledig
Tjenester, underholdning og kultur
Transport
Utdanning